Monday, October 23, 2006

Καλώς σας βρήκα...

Για το πρώτο μου ουσιαστικά post διάλεξα θεωρώ το καταλληλότερο τραγούδι... Είναι από ένα από τα αγαπημένα μου ελληνικά συγκροτήματα, αν και -εξ'αιτίας του νεαρού της ηλικίας μου- δεν πρόλαβα να τους δω μαζί επί σκηνής. :( Αφού χώρισαν όμως πήγα με την κολλητή μου,τη Σταυρούλα,και είδαμε τον Πάνο σε μια συναυλία,αν και πιστεύω πως αν ήταν και οι δυο μαζί θα ήταν διαφορετικά. Τέλος πάντων...Enjoy!


Στίχοι: Πάνος Κατσιμίχας
Μουσική: Γιώργος Νταλάρας
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας & Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας


Μέσα στα τραγούδια ψάχνω για πατρίδα
σ' άγνωστα μάτια, τα μάτια σου ζητάω
είδα πολλά, μα τίποτα δεν είδα
σ' άγνωστες πόλεις κοιμάμαι και ξυπνάω

Γεμίζω το ποτήρι μου και πίνω τρεις φορές
γεμίζω το ποτήρι μου και πίνω στην υγειά σας

Καλωσορίσατε κι απόψε στο ταξίδι μας
καλόν αέρα στα όνειρά σας
Καλωσορίσατε ξανά με την αγάπη σας
και τ' αναμμένα φώτα της καρδιάς σας

Κι είναι ένα παράξενο, παράξενο ταξίδι
να θέλεις να χαθείς στα όνειρά σου
κι είναι ένα παράξενο, παράξενο παιχνίδι
να θέλεις να εξηγήσεις την καρδιά σου

Γεμίζω το ποτήρι μου και πίνω τρεις φορές
γεμίζω το ποτήρι μου και πίνω στην υγειά σας

Καλωσορίσατε κι απόψε στο ταξίδι μας
καλόν αέρα στα όνειρά σας
Καλωσορίσατε ξανά με την αγάπη σας
και τ' αναμμένα φώτα της καρδιάς σας

5 comments:

Goudaki! said...

Ksexasa na grapsw ton titlo tou tragoudiou...gia osous borei na mhn to gnwrizoun einai : Kalosorisma! Siga siga tha beltiwthw kai den tha ksexnaw!

skarthali said...

Άντε βρε... Σε καλή μεριά!

(Αν κ δεν το βλέπω!!!
Μουαχα χα χα χααααα!)

NinaC said...

Πείτε μου πως η Στέφη είναι η Σταυρούλα....

skarthali said...

Ω ναι!!!

Η Σταυρούλα είναι!

Δεν είμαι ρουφιανάκι, αλλά πέντε πράγματα που ξέρω θα τα πω!!!

pakys said...

Ξέρει κανείς σε ποιο cd μπορώ να βρώ αυτό το τραγούδι;