Thursday, March 01, 2007

Μοναξιάς εγκώμιον

Σήμερα κάνω πόστ ένα τραγούδι που μου αρέσει πάρα πολύ τελευταία...
Κλασσική ελληνική κλαψιάρικη μπαλλάντα με βαθύ νόημα...
Ερμηνευτής : Πάνος Καλλίδης.

Μόνο η δική σου η αγάπη
είναι για μένα αληθινή
κι ας με πονάει κάθε μέρα πιο πολύ

Αχ μοναξιά μου, αχ μοναξιά μου
εσύ μ' ακούς και δε μιλάς
ποτέ σου κόντρα δε μου πας
είναι στιγμές που σε μισώ που μ' αγαπάς

Πες μου γιατί ρε μοναξιά με κυνηγάς από παιδί
Πες μου γιατί με αγαπάς τόσο πολύ
Όμως κι εγώ σε αγαπώ
Κι ας με πονάς κάθε λεπτό
Σε προτιμώ από αγάπες που κάνανε κακό

Αχ μοναξιά μου, αχ μοναξιά μου

Μες στην αγκαλιά σου πάλι κλαίω
κλαίω και κάνω μια ευχή
θα 'θελα απόψε να 'χες πάρει μια μορφή

Αχ μοναξιά μου, αχ μοναξιά μου
εσύ μ' ακούς και δε μιλάς
ποτέ σου κόντρα δε μου πας
είναι στιγμές που σε μισώ που μ' αγαπάς

Πες μου γιατί ρε μοναξιά με κυνηγάς από παιδί
Πες μου γιατί με αγαπάς τόσο πολύ
Όμως κι εγώ σε αγαπώ
Κι ας με πονάς κάθε λεπτό
Σε προτιμώ από αγάπες που κάνανε κακό
Αχ μοναξιά μου, αχ μοναξιά μου

Αφιερωμένο σε μια φίλη που ξέρω ότι της αρέσει κι εκείνης!
Καλό μήνα σε όλους!

6 comments:

Anonymous said...

Αχχχχχχχχχχ!Αυτό έχω να πω!
Αυτό το τραγούδι έχει βαθύ νόημα είναι η αλήθεια και λέει πολλά που πιστεύω τα έχουμε σκεφτεί όλοι πολλές στιγμές της ζωής μας.Ιδιαίτερα ο στίχος "..όμως και εγώ σε αγαπώ και ας με πονάς κάθε λεπτό σε προτιμώ από αγάπες που μου κάνανε κακό...".
Μήπως τελικά η μοναξιά είναι ο καλύτερος σύντροφος?????(Δε σε πληγώνει, είναι πάντα εκεί όταν τη θες.Μόνο που δεν έχει κάτι να σου δώσει...)

Καλό μήνα γκουδάκι!!
Πολλά Φιλάκια!!

Кроткая said...

τ'ειν'αυτό και δεν το ξέρω;

Heliotypon said...

Καλό μήνα κι από μένα. Κι η μοναξιά, όταν δεν είναι μόνιμη παρέα, έχει τα καλά της. 'Αλλωστε είναι καλλίτερη από τη φθορά που προκαλεί η "κακή", ή ακόμη και η αδιάφορη, παρέα.

Goudaki! said...

Καλημέρα!
@Σόφη σε καμιά περίπτωση δεν είναι καλύτερος σύντροφος η μοναξιά κατά την ταπεινή μου γνώμη. Απλά τρως τα μούτρα σου και συνεχίζεις. Εσένα αγάπη μου ποιος σε έχει πληγώσει;!;!;

@Κροτ εσύ δεν τα ξέρεις αυτά γιατί είσαι του ποιοτικού ρεπερτορίου. Δεν πιάνετε και ντέρτι fm εκεί πέρα, οπότε πως να ενημερωθείς...! Πάνος Καλλίδης...νέος, πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης, με αρκετά καλή φωνή, ωραίος κ.τ.λ. Άλλες του επιτυχίες είναι το "Άσε με μόνο μου" και το "Πας να με τρελάνεις". Εντάξει;

@Heliotypon μέγαλη κουβέντα είπες φίλε μου (και πάρα πολύ σωστή!)

allmylife said...

να πω πως είναι καλύτερο από το:
"κρίση - περνάει κρίση"


καλό μήνα γκουδί μου γλυκό!

Goudaki! said...

@All my life κι εσάς αδιάβαστη σας βρίσκω...το άσμα λέει :"Κρίση, με πιάνει κρίση, μαζί μου πως την έχεις δει, εγώ δεν είμαι αντικείμενο για χρήση..." Νίκος Μακρόπουλος.Μα καλά τα πρωτοχρονιάτικα CD που σας έκαναν δώρο δεν τα ξανακούσατε από τότε; Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!