Friday, August 10, 2007

Τέσσερις κύριοι και μια κυρία...

είναι οι αγαπημένοι μου ηθοποιοί!!!
Βασικά είναι και πολλοί άλλοι ακόμα, Έλληνες και ξένοι, αλλά θα περιοριστώ σε πέντε ξένους σήμερα...
Τι εννοείτε και τι σας νοιάζει εσάς;
Με προσκάλεσε η Ρενάτα να τους πω και γι'αυτό τους λέω!
Μπααααα...πολύ περίεργοι είστε!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε...


Julia Roberts


Anthony Hopkins


Morgan Freeman


Johnny Deep
και last but not least...


Hugh Grant

Εντάξει;
Δεν ξέρω ποιούς να προσκαλέσω να παίξουν γιατί όλοι λείπουν!
Θα προσκαλούσα τη Stefy που της αρέσουν τα παιχνιδάκια αλλά κι αυτή λείπει!
Όποιος θέλει ας παίξει λοιπόν!

9 comments:

Anonymous said...

Εξαιρετικό γούστο, κουκλίτσα μου! ;) Χόπκινς ,Φρίμαν &ΝΤεπ είναι το κάτι άλλο! Φιλιάά

Кроткая said...

τρία στα πέντε συμφωνούμε απόλυτα!
για τα άλλα δυο, μ'αρέσουν αλλά δεν πεθαίνω.

ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΒΑΤΑΡ!!!! ΤΙ ΩΡΑΙΟ!!!

Goudaki! said...

@Renata thanks! Και το δικό σου γούστο δεν πάει πίσω πάντως απ'ότι είδα! Χεχε! Φιλιά!!!

@Κροτ ΜΟΥ δεν ήταν φυσικό να συμφωνούμε εμείς οι δύο; :-))

και...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟ ΑΒΑΤΑΡ ΜΟΥ!!! ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΗΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ!

Εκτός από σένα αγαπημένη ΜΟΥ! Ευχαριστώ πολύ! Μα δεν είναι καταπληκτικό;;; Είναι από νέα ταινία της Disney η οποία δεν έχει έρθει ακόμα εδώ σε μας...είναι ο Ρατατούλης! Φιλάκια πολλά!

Anonymous said...

Γκουδάκι μου πολύ ωραίο γούστο. Μπράβο!!! Καλά να περνάς...και το ρατατουει το παρατήρησα κι εγώ...όχι μόνο η κυρία Κροτ!!!

Anonymous said...

Να υποθέσω ότι εννοούμε τους εξής 3: Hopkins, Freeman, (αχ)Johnny? :))

νατασσΆκι said...

κι εγώ συμφωνώ: Hopkins, Freeman, (αχ)Johnny, (αχ)Hugh επίσης... - και η κυρία της παρέας, εξαιρετική επιλογή, μικρούλι!

Καλημέρα :)

Anonymous said...

Χρόνια πολλά, κουκλίτσα μου! το ξέχασα χτες! ;)

Anonymous said...

Α, ναι μ'αρέσουν τα παιχνίδια. ΟΧΙ άλlες προσκλήσεις, δεν αντέχω άλλο. Έχω να απαντήσω ήδη σε 4-5, ούτε που θυμάμαι.
Πολύ καλές οι επιλογές, εύγε goud!!
Φιλάκια!!

Goudaki! said...

@Manos...OK αλλά μόνο η Κροτ το είπε! Ευχαριστώ!

@Confused ε, ναι!

@Νατασσάκι ευχαριστώ!

@Ρενάτα δεν πειράζει...έτσι κι αλλιώς γιορτάζω το Νοέμβρη! Χρόνια πολλά και σε σένα πάντως λόγω της ημέρας!

@Stefy welcome back κι ευχαριστώ! Άντε τυχερούλα...τα παιχνίδια σε περιμένουν! Φιλάκια πολλά!