Monday, April 21, 2008

Τρελό κάψιμο...

Quiz για να περνάει η ώρα!
Πρόσκληση από τη Stefy μου!

-Γιατί κλαις; Συνήθως από τα νεύρα μου για να μη βιαιοπραγήσω!!!
-Γιατί δεν κλαις; Από άποψη!
-Πού είναι ο βάλτος; Έξω από το σπίτι μου όταν βρέχει!
-Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας; Στις φυλακές νομίζω ή κάτι τέτοιο...
-Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο; Πουθενά!
-Περιφρονείς κάτι; Πολλά πράγματα!
-Θα ερωτευόσουν για πάντα; Ναι!
-Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»; Για να μην πεθάνουν από την πείνα αυτοί που τα φτιάχνουν μάλλον!
-Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση; Εξαρτάται το έργο!
-Do you remember revolution? Not really!
-Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου; Αν ήταν κάποιο βουνό που να μου άρεσε!
-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ’ τον πάγο; Τον παππού μου που με μεγάλωσε;;; Όχι βεβαία! Για τι άνθρωπο με περάσατε;
-Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι; Όχι, θέλω να βλέπω τι μου έρχεται και από που!
-Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ’ το νόμο; Μπαααα...Ποιος να την σπρώξει;;;
-Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ’ την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν; Γιατί; Έχετε πληροφορίες ότι τη στήνουν στην Αχαρνών;
-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλαίρ; Και χωρίς τα εκλαίρ! Αν και είναι το αγαπημένο γλυκό! Σκεφτείτε δλδ...
-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ’ αστέρια; Εγώ πλένω τα δόντια μου δις την ημέρα και τα αστέρια τα βλέπω όταν έχει ξαστεριά!
-Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος; Ε,όχι! Αύριο είναι μια καινούρια μέρα, δε λένε;

4 comments:

Кроткая said...

δνε λέει για τον δικό σου παππού!
για έναν παππού γενικά λέει!

Anonymous said...

κροτ: για όποιον παππού και να λέει, τι μας φταίει.

Επειδή το ωροσκόπιό θα μας το επέβαλε την ίδια μέρα, εγώ λέω να βρούμε από τώρα ένα βουνό και να το πάρουμε.

"Ποιος να την σπρώξει" έλα μου ντε και πρωί, πρωί, χι,χι.

Τι να πρωτοσχολιάσω..
χα,χα

Φιλάκια :))

Goudaki! said...

@Κροτ ΜΟΥ κανέναν παππού! Κρίμα είναι, μεγάλο άνθρωπο να τον στείλω μια ώρα αρχίτερα!!!

@Στέφυ ναι πράγματι! Θα πάρουμε και καθαρό αέρα βρε!

Φιλάκια και στις δύο!

Anonymous said...

Γκουδάκι μου, μια χαρά απάντησες! :)

Έχεις πρόσκληση σ' άλλο μπλογκοπάιγνιο! ;)