Monday, May 07, 2007

Στρουμφοτραγουδώώώώώ...

Μετά από πρόσκληση της Αλεπούς (αν και λίγο καθυστερημένα – όπως πάντα!!!) ήρθε η στιγμή να γράψω κι εγώ τα αγαπημένα μου τραγούδια. Δεν υπήρχε συγκεκριμένος αριθμός γι’ αυτό θα ξεκινήσω να γράφω κι όσα βγουν!

1.Στο βράχο – Ξύλινα Σπαθιά

Μη με ρωτάς αν η αγάπη ανασταίνει
μου είπε κάποιος κάποτε το είδε να συμβαίνει
θυμήσου, τότε που σ'άφησαν μονάχο
τον σκορπιό που βρήκες όταν σήκωσες το βράχο
το βράχο, που επάνω του το κάστρο φτάνει στους ουρανούς
για ναύτες σαν κι αυτούς λιμάνι
κάνει να ακούγεται κι αυτό το βράδυ
ο ήχος απ'τα κέρματα που ρίχνει στο πηγάδι,η μόίρα
θυμάμαι τ'αρωμά της
τους σκύλους που ησυχάζανε κάτω απ'τα βλέματά της
πήγαινε δε θα το μετανιώσεις
πες της πως ήρθες εσύ και θα το νιώσεις
θα νιώσεις στο πλάι σου την πνοή της
μια νύχτα με πανσέληνο στο ιπτάμενο χαλί της

2.I want out – Helloween

I want out--to live my life alone
I want out--leave me be
I want out--to do things on my own
I want out--to live my life and to be free

3.Loosing my religion – R.E.M.

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

4.Έφηβα Γεράκια – Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Απόψε ανοίξανε με το Θεό παρτίδες
τα χέρια τους απλώσανε σα δίκοπες λεπίδες
και στου ζεϊμπέκικου τον ανοιχτό σταυρό τους
απόψε παίρνουνε κεφάλια στο χορό τους
Κράτα ρε φίλε γερά

5.Σαν φως – Υπόγεια Ρεύματα
χωρίς πνοή χωρίς ματιά μόνο με τα όνειρά μου
με τρόχισαν οι άνεμοι που πάντα κυνηγώ
αυτοί που με ορίζουνε αυτοί που με πετάνε
αυτοί που με τινάζουνε στον τοίχο στο κενό

6.Με το ίδιο μακώ – Ελευθερία Αρβανιτάκη

Κι όλο εσένα θέλω μόνο
για κανέναν δεν σηκώνω
τώρα πια το ακουστικό
Μόνο εσένα και είμαι εντάξει
το ταβάνι έχει πετάξει
δυο φωτιές στον ουρανό

7.Κάνε με να περιμένω – Πυξ Λαξ (ένα από τα πάρα πολλά τραγούδια τους που μου αρέσουν)

Κάνε με να περιμένω, να καρδιοχτυπώ
όπως το χώμα περιμένει το νερό για να βλαστήσει.
Κάνε με να περιμένω, πρέπει να αντισταθώ,
πώς να τη νιώσω τη χαρά αν δε στεγνώσει η λύπη.
Κάνε με να περιμένω, να σε ακολουθώ,
αν δεν υπάρχει απόσταση πώς να σε πλησιάσω.

8.Από Κατσιμιχαίους δεν μπαίνω στον κόπο να αναφέρω συγκεκριμένα κομμάτια γιατί θα γράψω όλη τους τη δισκογραφία!

9.Μόνος μου – Μιχάλης Χατζηγιάννης
Να 'ταν η αγάπη σαν νερό που δεν τελειώνει
όλες οι θάλασσες μαζί
να 'ταν η αγάπη τόσο απλό να δυναμώνει
όπως το φως που φέρνει ο ήλιος όταν βγει
Να 'ταν η αγάπη ένα όνειρο που πιάνει
και θα κρατήσει μια ζωή
να 'ταν η αγάπη ο μόνος λόγος να μας κάνει
ν' αγαπηθούμε απ' την αρχή

10.Με την πόρτα ανοιχτή – Αντώνης Ρέμος
Έχω μάθει να κοιμάμαι,
με την πόρτα ανοιχτή.
Δε φοβήθηκα ποτέ μου,
και θ'ανοίξω άγγελέ μου
τη χρυσή σου φυλακή.
Κοίτα εσύ να με προσέχεις
κι ασ'την πόρτα ανοιχτή,
δεν αλλάζω πια το δρόμο
κι έχω πει στον ταχυδρόμο
πως θα μείνουμε μαζί.

And the list goes on and on οπότε λέω κάπου εδώ να σταματήσω…Ένα top ten για μια πρώτη ιδέα! Σίγουρα είναι κι άλλα που δε θυμάμαι τώρα…τα ξεχνάω κατά καιρούς γιατί ακούω πιο πολύ τα καινούρια που βγαίνουν αλλά τα παραπάνω είναι all time classics για μένα! Γενικά έχω μια μεγάλη αγάπη για τη μουσική και αυτό το παιχνιδάκι είναι το καλύτερο νομίζω απ’ όσα έχουμε κάνει μέχρι τώρα!

5 comments:

Anonymous said...

Έκτός απ΄το 9 και το 10 που δεν τρελαίνομαι και το 2 πουδεν το ξέρω, σούπερ τ' άλλα, Γκουδάκι! :)

Αλεπού said...

Μπράβο καλό goudaki!
Αυτό της Αρβανιτάκη είναι το τέλειο! Επίσης μ' αρέσει και το άλλο της Αρβανιτάκη "Της καληνύχτας τα φιλιά μην μου τα δίνεις".

allmylife said...

και εμένα μου αρέσουν πολύ όσα ξέρω...

σε φιλώ.

η γλυκούλα γιαγιά :(

Anonymous said...

Τρα λα λα λα....

Goudaki! said...

@Ρενάτα ευχαριστώ! Και τα άλλα καλά είναι κι ας μην είναι τόσο "ποιοτικά"!

@Αλεπού η Αρβανιτάκη είναι τέλεια!

@Τι γιαγιά καλέ;;; Αδελφούλα να λες! Θα σου γράψω εγώ ένα cdάκι και θα τα μάθεις όλα αύριο κιόλας! Χεχεχε!

@Stefy τρα λαλαλαλαλαλαλα λαλαλαλα!!!